ეს მუქი

Babil 5. Bölüm 2. Fragman 

Babil
გამოწერა 143
ნახვები 872 ათ.
98% 8 584 132

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/babil-detay?
Babil'e Abone Olmak İçin → bit.ly/babil-dd-sub
Para en büyük sınav mı?
İdealist bir ekonomi profesörü olan İrfan’ın hayatı, haksız yere işten atılması ve 7 yaşındaki oğlu Deniz’in hastalanmasıyla alt üst olur. Kapılar birer birer yüzüne kapanırken karısı Eda’nın çocukluk arkadaşları Egemen’den yardım istemesiyle İrfan kendisini hayal bile edemeyeceği karanlık bir maceranın içinde bulur. Evlenmek üzereyken ayrıldığı büyük aşkı İlay’ın tehlikeli iş adamı Süleyman’ın sevgilisi olarak ortaya çıkmasıyla birlikte, İrfan bu macerada aşması gereken birçok sınavla karşı karşıya kalacaktır. Bu macerada karşısına çıkan idealist genç kız Ayşe, onun kurtarıcısı olabilecek mi?
Oyuncu Kadrosu:
İrfan: Halit Ergenç
Egemen: Ozan Güven
Ayşe: Aslı Enver
İlay: Birce Akalay
Eda: Nur Fettahoğlu
Süleyman: Mesut Akusta
Kudret: Veda Yurtsever
Deniz: Beren Kasımoğulları
Hakan: Selahattin Paşalı
Yalçın: Mert Doğan
Funda: Lesli Karavil
Nehir: Gizem Kala
Mert: Gürberk Polat
Aydan: Aydan Koptur
Demet: Gözde Melike Kocaoğlu Yağmur
Büşra: Şeniz Çetin
Aynur: Funda Eskioğlu
Sedat: Barış Aksavaş
Saffet: Abdurrahman Yunusoğlu

ფილმი & ანიმაცია

გამოქვეყნდა

 

12 თებ 2020-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 80   
Şükran
Şükran 3 თვის წინ
Herkes sahte arkadaş!!!
Hikmet Toplu
Hikmet Toplu 3 თვის წინ
Iğrenç bir dizi
Paraskeva Miss Fan
Paraskeva Miss Fan 3 თვის წინ
Ayşe: Aslı Enver❤❤❤
Arda oyunda 36
Arda oyunda 36 3 თვის წინ
Boşa izledim aynı teraneler
Tural Karimov
Tural Karimov 3 თვის წინ
İrfanin başına ne geldise Eda üzünden geldi😬
Rna 》
Rna 》 3 თვის წინ
Abi hadi nerde bu kesitler yorum yapalım krize girdim tüm bölüm çocuk ölüyo bi gidemediler yaa allah aşkına eda al çocuğu git şaka mısınız cidden
MrQuantumEX
MrQuantumEX 3 თვის წინ
Güzel bir yapım olacak diye umutlanmıştım ama arada yine 4 saate çıkardınız diziyi özeti ve reklamları ile. Bir akşam bir diziye ayıracak 4 saatim yok. Gider yine Netflix'den dizi izlerim temiz.
Açmadan Solan Gül
Açmadan Solan Gül 3 თვის წინ
Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette Bekliyorum. Hadi gelin üstüme Korkmuyorum. Bulutlar ha yağdı ha yağacak üstüme. Hasret yokluğun ve Sen başbaşayız nihayet. 👩‍👧👩‍👧👩‍👧⚘⚘⚘👩‍👧👩‍👧👩‍👧💞💞💞💐💐💞💞💐💐🌷🌷⚘👩‍👧👩‍👧👩‍👧💐💞⚘🌷
Deniz Baloglu
Deniz Baloglu 3 თვის წინ
Sekreter kiz gizli polis bence
Virane gönül
Virane gönül 3 თვის წინ
Ayse de birşeyler var , gorecez bakalım.🤔?
Açmadan Solan Gül
Açmadan Solan Gül 3 თვის წინ
Çok kötü bir şey olmalı. Anlamaya çalışıyorum, çocuğum yok ama, çocuğum gibi sevdiğim kuşlarım öldüğünde yaşadığım acıyı düşündüğümde, annelerin ( bazısı, hepsi evladına karşı böylesine bağlı değil) çocuğunu kaybetme korkusunu anlayabiliyorum. Heleki çocuksalar, Çaresizler size bağımlı muhtaç garip, sen verirsen yer alırsan giyer, sevgiyi verirsen bilir. Bir de çaresiz hastalığa tutulursa aman yarabbim ne büyük bir acıdır sızıdır yürek sancısıdır, yerini hiç bir şey tutmaz, hiç bir teselli fayda vermez. Ama, nihayetinde, senin olan o evlat, aslında Allahındı. Sana o verdi, emanet olarak. Sevgiyi sevilmeyi sorumluluk almayı öğren diye, niyetini sabrını ölçmek için, seni sınamak için sana emanet verildi. Eğer senin vicdanın rahatsa, her imkanı sunduysan elinden gelenden fazlasını yaptıysan, gerisini tevekkül sabır dirayetle sabredip bekleyeceksin. Doğru davranış budur. Olması gereken budur. Aslında sevdiği herşeyin kaybı insana acı verir. Sende evlattır, bende annedir, kuştur, öbüründe kedidir ördektir. Tüm sevgiler aynıdır, tüm kayıplar aynı derecede can yakar acıtır kemirir ciğerine ciğerine batar.
Açmadan Solan Gül
Açmadan Solan Gül 3 თვის წინ
Ben de Sevgililer Gününde, tek sevdiğim biriciğim canım annemi sevgi saygı hasret ve hürmetle anıyorum. Mekanı cennet yolu ışık olsun. Biz Onu da sevdiğimizi de sevildiğimizi de hiç unutmadık. 👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧👩‍👧💞💞💞💞💞💞💞💞💐💐💐🌹🌹🏵🏵🌹⚘🌷⚘🌱🌱⚘⚘⚘🌷🌷⚘⚘⚘🌱🌱
Açmadan Solan Gül
Açmadan Solan Gül 3 თვის წინ
Rahmetli Annem son üç ayında ölümcül kanserin, beni annesi yerine koymuştu. Bir şey diyeceği zaman bana anne diye sesleniyordu. Diğer çocuklarına eşine değil, anneliğe beni seçmişti, bana güvenmişti. Elimin altında bana anne diyen 3 aylık ömrü kalmış biriciğim sevdiğim canım ciğerim vardı ve ben tüm dünyanın sahibiyken ben, Onu kurtaramıyordum.Hiç böyle çaresiz olmamıştım. Ben, Ben, Sevgili Canan, milyon yıldır beklenen özlenen Ben, ölümün karşısında çaresizdim. Onu yaratan Onun asıl sahibi Onu geri istiyordu ve başarıyordu, Onu alıyordu. Üstelik bana hiç acımadan. Alıyordu onu benden, biriciğimi, bildiğim bilmediğim tüm sevdalardan aşklardan sevgililerden daha ve en güzelini en tatlısını en sevdiğimi Annemi koparıp alıyordu. Ve ben bu ayrılışta ciğerim pare pare olsa da yansam da çaresiz kalsam da, Allaha karşı içimde tek bir kızgınlık öfke hırs beslemedim ve Ona emenetini cennetine alması dileğiyle pamuklara sararak sevgiyle özenle geri verdim. Bunu niye anlatıyorum biliyor musunuz? Bu müslüman milleti öyle acımasızki, bizim bu üzüntümüze hiç bir saygı duymadan bize demediğini bırakmadılar. Ne yetimliğimiz ne öksüzlüğümüz ne biten sultanlığımız, bir tanesi bana sen evlenip atanamadın orospu olursun bile diyebildi, neler neler, niye Ankaraya götürmediniz niye yurt dışına götürmediniz niye kurtarmadınız tonlarca iftira hakaret acımasızca lakırdı. Seni üzüntünle yasınla başbaşa bırakmaz müsüman milleti çok gaddardır acımasızdır kötüdür. Cenaze evine gelir eve bakarlar temiz mi pis mi diye, öyle pisliktirler iğrençtirler. Hani ölümcül hastanız varsa bugün yarın ölür dediğiniz, bütün evi temizleyin şimdiden diye söylüyorum. Bunları anlattığım yeni tanıdığım bir bayan bana dediki, insanın dilinin kemiği yok söyler, paşaya padişaha bile söylüyorlar, onları boşver, senin vicdanın rahat mı? Sen elimden gelenin fazlasını yaptım Anneciğime iyi baktım diyebiliyor musun? Gerisini boşver dedi. Hiç bu kadar rahatlamamıştım. Vicdanım rahat ötesiydi. Siz tüm olanlar için, vicdanım rahat her imkanı denedim ama olmadı diyebiliyorsanız, inanınki gerisi sadece zamanın saracağı, zaman zaman sızlayacak ama kapanacak bir yaradır. Çünkü biz de öleceğiz, biz de ölümlüyüz.
Kezban Ocal
Kezban Ocal 3 თვის წინ
Eda yüzünden diziden soğudum yaaaaa
Sukriye Cetinoz
Sukriye Cetinoz 3 თვის წინ
Bu diziye bayılıyorum
Fuat sahın
Fuat sahın 3 თვის წინ
Amina godumun piç gezicileri
Kubilay Şahin
Kubilay Şahin 3 თვის წინ
Ulan Eda muhteşem yüzyıldada kıskanıyodu burdada kıskanıyo bu ne tesadüf🙂
xkode Atalay
xkode Atalay 3 თვის წინ
o sekreter kız bence polis süleymanı çökertmek için sokulmuştur
Saim Semih Celebi
Saim Semih Celebi 3 თვის წინ
ağır spoiler içerir: ayşe polis çıkar abisi dizinin başındaki komiser çıkar , irfan çocuğun kendinden olmadığını öğrenir eda ile yolları ayırır ilaya döner eda ölür çocuk irfana kalır süleymanın dümenleri onu hapse tıkar ozanda berduş olur...
Teyfik Demirpolat
Teyfik Demirpolat 3 თვის წინ
ayşe ajan çıkacak...
Miso g
Miso g 3 თვის წინ
Bu dizideki sekreter in amacı tam olarak ne hala gizli tutuluyor merak içinde bekliyorum
Aydın
Aydın 3 თვის წინ
Ayşe nin babası veya ailesi geçmişte Süleyman tarafından haksızlığa uğramış intikam için orda olduğunu düşünmüştüm. Ama Ayşe Eminyetten sanırım. Ne dersiniz?
El Patron Keo
El Patron Keo 3 თვის წინ
Dizilerde bölüm paylaşmayan dizileri beğenmem net .
Dragon King
Dragon King 3 თვის წინ
Edaya bak ya enson güvenilecek insan sensin 🤪
Memmedov 123
Memmedov 123 3 თვის წინ
Benden olsa Eda Irfan.cunki zaten her dizide erkek karisibdan bosanir.baskasiyla evlenir.tamam edayi sevmemis ola bilir.ama simdi bence kendi karisiyla mutlu olsun.sevsin artik su edayi.zaten biktim artik dizilrdeki tekrarlardan.baydi artik.ama yine siz bilirsiniz.ne yaparsaniz yapin su reytingi duaurmeyinde bi kaliteli dizi izleyek.su edayi da kotu rolde gostermeyin.Kiyamiyorum kadina ya.
Memmedov 123
Memmedov 123 3 თვის წინ
Lutfen sampiyonlaligi gibi bu diziyi batirmayin.Cunki HA RI KAA
Hüsnü Çoban
Hüsnü Çoban 3 თვის წინ
Fragman olaylar olaylar. Dizi. Gudret: iğlayy gocamı bırahacaksın damammmm mı?
Shahane Shahane
Shahane Shahane 3 თვის წინ
Noluyo
Jdjxjx Nznzmxc
Jdjxjx Nznzmxc 3 თვის წინ
Çok kaliteli
bahar gülleri
bahar gülleri 3 თვის წინ
hiç sevemedim bu diziyi sadece fragmanlara bakıyorum
Velat Aslan
Velat Aslan 3 თვის წინ
Eda gibi kadın Allah düşmana vermesin 😂😂
Nur damlasi
Nur damlasi 3 თვის წინ
4 gozle bekliyoruz. Muhtesem dizi 👍
Индира Алиева
Индира Алиева 3 თვის წინ
Mahidevran sacini hurremin saina benzemiw belki suleyman beni boyle sever diye
Nurettin TATLIEŞME
Nurettin TATLIEŞME 3 თვის წინ
Halit Ergenç üniversitelerde tez konusu olacak performans
Deli adam
Deli adam 3 თვის წინ
Fragmanın görüntülenme sayısı finalin çokta uzak olmadığını söylüyo sanki 🙄
MrEnglish Teacher
MrEnglish Teacher 3 თვის წინ
Bütün edaların canı cehenneme
Yigit Er
Yigit Er 3 თვის წინ
Eyşanı tahtından eden kadın
Night Furry
Night Furry 3 თვის წინ
Edanın çoçuğu başkasından ola bilir, amma yine de ailesin korumaya çalışıyor. Ne İlay ne İrfan nede Egemen sütten çıkmış ağ kaşık diyiller
Aypara Taleh
Aypara Taleh 3 თვის წინ
Bu dizi çok gitmez. Tamam farklı senaryo kadro müthiş. Ama birşey eksik bilmiyorum ne.
Saudade 1
Saudade 1 3 თვის წინ
Bence müzik eksik. Dizilerde müzik çok önemli. Sönük kalmış diziye göre
Cihan Ürün
Cihan Ürün 3 თვის წინ
Canim yigenim - GEvid swky.co/VLJYmm
Stephanie Speed
Stephanie Speed 3 თვის წინ
Subtitle english please?! 😬
Aysel Qasimova
Aysel Qasimova 3 თვის წინ
Mahidevrancim, yoksa Edami demeliyim) zorlamasan mi artik...? Süleyman seni sevemiyo işte, napalim.. Kanuni Sultan Süleymankende yetrrince sevemiyodu, fakir bir İrfankende sevemiyo))
Anna Karenina
Anna Karenina 3 თვის წინ
Ayşe polis bence yada ajan gibi bişey
Ferhat
Ferhat 3 თვის წინ
Atv kuruluş dizisinde "deyyus" kelimesi küfür olmasına rağmen defalarca biplenmeden dizide söylendi. Rtük bişey demedi. Fakat, Salak kelimesine ceza verir. Bence.
Yüksel Gürhan
Yüksel Gürhan 3 თვის წინ
Eda çok uyuz bir karakter ve oyuncu da hakkını veriyor. Eda'ya rağmen sabırsızlıkla bekliyorum diziyi.
Reyhan Aydın
Reyhan Aydın 3 თვის წინ
Aslı Enver 🚨 polis..
seth rollins
seth rollins 3 თვის წინ
Herkes Eda'ya laf atmışda İlay'a ne demeli evli adamla birlikte ol karısına posta koy başkasından hoşlan arkadan iş çevir Edadan bi farkı yok yani ayrıca Eda İrfanın karısı kıskanması gâyet normal
Ummu Akcan
Ummu Akcan 3 თვის წინ
Aslı enver in bi reklamda oynuyor yeni ordada sivil polis görevinde sanki ordan çağrışım yapıyorlar babil ve reklam filmi yapımcısı aynı galiba 🤔
Miralay Reklam Ajansi
Miralay Reklam Ajansi 3 თვის წინ
mahi devran kocan varken evliyken bile 2. kadın gibisin senin kaderin bu galiba...
Snow White
Snow White 3 თვის წინ
🔥🔥🔥🔥😍😍❤#birceakalay
Cansu cns
Cansu cns 3 თვის წინ
ırfan ilay süper ıkili oldu
Emil Bayramli
Emil Bayramli 3 თვის წინ
Babil 😎
Ilana Matevosyan
Ilana Matevosyan 3 თვის წინ
Alsli Polis (icerde😅
Nesrin Cingoz
Nesrin Cingoz 3 თვის წინ
muthiş bir diziiiiii
Serdar Yıldırım
Serdar Yıldırım 3 თვის წინ
KARAGÖZ İLE HACİVAT: TURŞU Hacivat: " Hanım turşu kurduydu. Turşular bir olmuş. " Karagöz: " Hanım tarla kurduydu. Kuş mu olmuş? " Hacivat: " Canım Karagözüm. Ne kurdu, ne kuşu? " Karagöz: " Kurt Bozkurt, kuş Zümrüdü Anka Kuşu. " Hacivat: " Hanım turşu kurduydu. Turşular olmuş dedim. " Karagöz: " Hani masalda Bozkurtlar Zümrüdü Anka Kuşu'nu tepelemiş. " Hacivat: " Eee. " Karagöz: " Ben de seni tepelerim. " Karagöz Hacivat'ın üstüne yürür. Hacivat: " Dur Karagözüm, ben ne yaptım? " Karagöz: " Daha ne yapacaksın? Tepeme çık öt bari. " Hacivat: " Tepene çıkıp öteyim mi? Ne gibi ötmemi istersin Karagözüm? " Karagöz: " İster horoz gibi öt, ister bülbül gibi öt. " Hacivat: " Eşek gibi öteyim mi? " Karagöz: " Eşek ötmez anırır. İstersen anırabilirsin. " Hacivat: " Ben anıramam ama sen iyi anırırsın, Karagözüm. " Hacivat tarafından eşek yerine konmak Karagöz'ü çileden çıkarır. Hacivat'ın üstüne hamle yapar. Hacivat geri dönüp kaçmaya başlar. Karagöz Hacivat'ı evinin önüne kadar kovalar. Hacivat evine girer ve kapıyı sürgüler. Kapının önünde bağırıp çağıran Karagöz'e pencereye çıkan Hacivat'ın hanımı söylenir: " Aaa yeter be! Git kendi evinin önünde bağır. " Hacivat'ın hanımının sözleri karşısında Karagöz sessizce oradan uzaklaşır. On gün ne Hacivat'ı arar ne de onun evinin önünden geçer. İki ayrılmaz dost sonradan barışırlar. Yazan: Serdar Yıldırım KARAGÖZ İLE HACİVAT: LEYLEK ETİ Hacivat: " Karagözüm, ziyafet var. " Karagöz: " Hı.. " Hacivat: " Ziyafet var, ziyafet. Al hanımı, Yaşar'ı. Bu akşam bize gelin. Levrek aldım, pişirip yeriz. " Karagöz: " Bu akşam size gelemeyiz, leylek eti yiyemeyiz. " Hacivat: " Leylek demedim Karagözüm, levrek dedim. Levrek balığı. " Karagöz: " Bırak ya Hacivat, ne zamandan beri leylekler balık oldu. " Hacivat: " Leylekler balık olmaz, tıpkı benim Karagöz olamadığım gibi. " Karagöz: " Keşke Karagöz olsan, bana benzesen Hacivat. " Hacivat: " Aman, hayatta isteyeceğim en son şey sana benzemek. Ben bu halimden memnunum. " Karagöz: " Tamam, bana benzeme. Git Halim'le Memduh'a benze. " Hacivat: " Sen ne diyorsun Karagözüm? Halim'le Memduh da kim? " Karagöz: " Sizin mahalleden yeni taşınmışlar. Bizim mahalleye geldiler. " Hacivat: " Eee sonra? " Karagöz: " Bizim mahalleyi beğenmediler. Sizin mahalleye geri dönecekler. " Hacivat: " O neden? " Karagöz: " Çünkü onları dövdüm. Alaycı konuşmaya devam edersen seni de döverim. " Hacivat: " Sustum Karagözüm, yeter ki beni dövme. " Karagöz: " Leylek eti falan da yemem. " Hacivat: " Yeme Karagözüm, leylek eti yeme. Yazan: Serdar Yıldırım
Hərbiçi Yarı
Hərbiçi Yarı 3 თვის წინ
Ya su edayi oldurseniz ne guzel olur yaaa. Miy miy coook itici kadin. Kaza falan yapsin ölsün yaa😠😠😠
kasib olke
kasib olke 3 თვის წინ
O sekreter kiz varya buraya kayd ediyorum O bir polis iceri gizlin sizmis bax gorursunuz suleymanin piss islerini ortaya cixarmak icin boyle rol yapiyor .... 13...02...2020
Züleyha Zulsis
Züleyha Zulsis 3 თვის წინ
Güvenmiyormuş kendi çok güvenilir gibi
Renkli Vapur
Renkli Vapur 3 თვის წინ
Asli enver kesin polis
Ayka Ayka
Ayka Ayka 3 თვის წინ
İlay Çok Güzelsin. Bana katılanlar?. Hatun ateş ediyor 🔥
Ayka Ayka
Ayka Ayka 3 თვის წინ
Belkide Ilayda istihparattandır. Bilmiyorum ama bir şey var ordada. Çünki Süleymanı sevmiyor. Açıkçası para için yaptığınada pek inanamıyorum. Bu Ilay konusunun altındada bir şey var.
Saudade 1
Saudade 1 3 თვის წინ
Aynenn ters köşe yapabilirler. Biz ayşe yi polis beklerken ilay ajan çıkabilir.
The Best Videos
The Best Videos 3 თვის წინ
Yaaaa keske tum sezonu bi anda yayinlansa da boyle beklemek zorunda kalmasak 😍😍 oturup gunlercd izleyebilirim bu diziyi😍😍😍
Afaq Mustafa
Afaq Mustafa 3 თვის წინ
Ayse sanki Sureyya konakdan cikmis gelmis. Sanki evde Esma sultan bekliyor.Ayyy ben cok mu ozledim Istanbullu gelini (((((
Zeynep Akgül
Zeynep Akgül 3 თვის წინ
Ayşe polis bence ya da dedektif
Sena Barut
Sena Barut 3 თვის წინ
Eda noo Ayşe yesss
lara said
lara said 3 თვის წინ
Irfan💘ilay
ali musazade
ali musazade 3 თვის წინ
Eda ismi yanlış olmuş resmen Eyşan bu
SULTAN PAPAĞANI
SULTAN PAPAĞANI 3 თვის წინ
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Mustafa koçak
Mustafa koçak 3 თვის წინ
Şu diziyi perşembeye alın be kardeşim
Şirin Gök
Şirin Gök 3 თვის წინ
Irfan❤Ayse
Ayi Bogan
Ayi Bogan 3 თვის წინ
HERKES AYSEYE GIZLI POLIS DEMISTE BELKI KARI DOLANDIRICI CETESININ ELEMANI SULEYMANI DOLANDIRMAYA CALISIYOR NEDEN BASIT VE SIG DUSUNUYORSUNUZ AQ TAKMISSINIZ SIVIL POLISE BELKI IRFANLA EGEMENIN TOPLADIGI PARAYIDA CEPLICEK NEDEN DAHA FARKLI DUSUNEMIYORSUNUZ
Suzan Svs
Suzan Svs 3 თვის წინ
Ayşe gizli polis 😉 eda karakterinide bu diziden çıkarsanız iyi olur,hem iğrençlik yapıp iki kişiyi ayırıyor sonrada öfkesinden arkadaşından hamile kalıyor, daha sonrada cok normalmiş gibi kiskaniyor..nekadar iğrenç bir senaryo! Bu mu şimdi hayatın gerçekleri? Yada örnek bir senaryomu? Neden hiç bir dizi güzel bir örnekle ortaya çıkmıyor?
Adanalı Yılmaz
Adanalı Yılmaz 3 თვის წინ
Sekreter kız polis
Adsız Adam
Adsız Adam 3 თვის წინ
Bir diziyi daha kaybettik. 10 numara diziyi aşk entrikaya kurban ettiniz
Swindler
Swindler 3 თვის წინ
Beyler hanımlar şu aslı enverin tam olarak rölü ney dizi de
Абра Кадабра
Абра Кадабра 3 თვის წინ
Eda sinirlerime işliyir . Terbiyyesiz kadın - cocuk Egemenden , İrfanıda gözümçıkdığına salmış...
Rehman Namazov
Rehman Namazov 3 თვის წინ
Su Eda ne Irfan ,nede Mahidevran sultan Suleyman tarafindan sevilmdi ya😂 Bu iki oyuncu bir turli bir-birlerni sevemedi
Özlem Serdaroglu
Özlem Serdaroglu 3 თვის წინ
Ayse gizli polis ajan bnce
hasan yildirim
hasan yildirim 3 თვის წინ
Sekreter %100polis
Eda Çiçek
Eda Çiçek 3 თვის წინ
Eda bi sal artık ya şu adamı bi senin zırvalıkların eksikdi zaten
Nalan Nalan
Nalan Nalan 3 თვის წინ
Kız mali polis
Soso
Soso 3 თვის წინ
Bölüm gelini kadar burda kalıcammm.
შემდეგი
Babil 5. Bölüm
2:18:10
ნახვები 1,4 მლნ
Babil 5. Bölüm - Ofise Polis Baskını
05:47
ნახვები 110 ათ.
Superheroes VS Zombies
2:29
ნახვები 7 მლნ
Machvi - სერია #3 ( მოხოდვა)
9:09
Güldür Güldür Show 228.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:33:53
Babil | İlay&İrfan'ın Gizli Geçmişi
17:28
ნახვები 46 ათ.
Babil 9. Bölüm - Hakan'ın Gözü Döndü
07:23
ნახვები 74 ათ.
Babil 3. Bölüm - Sülün Osman Dolandırıcılığı
08:01
Babil 5. Bölüm - Beni Yüzüstü Bırakıyorsun
07:46
Babil 5. Bölüm - Neden Bizden Sakladın?
01:48
ნახვები 54 ათ.
Babil 5. Bölüm - Teşekkür Yemeği
05:02
ნახვები 92 ათ.
ИП Пирогова 3 сезон 8 серия.
23:48
ნახვები 176 ათ.
"Buğlama" #63 Yeni (23.05.2020)
49:05
ნახვები 299 ათ.